almiii ikväll

nu sitter jag här och har precis sminkat mig klart, mitt hår består av 7 st flätor med spray i och
i slutändan av snören eftersom jag bara äger 2 st toffsar..
sitter här och fattar inte varför jag började att sminka mig så tidigt(a) men sen kommer jag ändå få
stressa så igentligen spelar de nog ingen roll men, snart ska jag ta ut flätorna och jag får hoppas på
att de blir fint för jag orkar verkligen inte att PLATTA de,
men jag har iaf bestämt mig nu vad jag ska ha på mig och de blir klänningen som jag hade på
nobellmiddagen från bikbok och dragkedjeleggings tillsammans med ett par snygga klackskor;)
där satt de helt enkelt!

som sagt jag ska ju till alma på tjejmiddag ikväll med alla underbaraste människor:D

en till sak som är bra är att de bara är söndag, måndag, tisdag, onsdag och torsdag och då är de
ju f'n JULAFTON:DD fattar ni eller de betyder bara 5 dagar, om 5 dagar så kommer kalle anka precis
varit färdigt..


MIN FAVORIT ASSÅ!

sen har jag ett problem: jag är fan godisberoende..
jag sitter här och äter halva godisar, jag lägger tid på att verkligen
bara äta halva eftersom jag inte gillar lakrits som den andra halvan består av för
att jag ska kunna äta så mycket som möjligt:O kom på mig själv!
jag bara äter och tränar aldrig xD

men nu ska jag fortsätta att göra iordning mig..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0