biverkningar

vaknade i natt vid typ två och bara kallsvettades och mådde så jävla dåligt!
helt sjukt går knappt att förklara.. typ skakade i hela kroppen:s och armen
bara pulserade,
kunde inte sova då heller"/ gick inte till skolan idag heller eftersom jag hade
feber vet inte om jag går imorn för jag mår inte riktigt helt än"/ men kl 10 somnade
jag iaf och vaknade vid 2! då kände jag att jag typ var tvungen att gå upp,
då la jag mi i et skönt bad:D

kl 4 skulle jag åka och ha småbarnsträninge-.- var typ helt utmattad och efter de nu
så mår jag typ ännu sämre menmen..

så imorn om jag kmr till skolan kanske jag ser ut så här:s HAHHA kmr fan ha
mardröm om de i natt:o

/janina


Kommentarer
Postat av: sandy

krya på dig tjej(L)

2009-12-03 @ 15:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0