dålig uppdatering

känner att jag har haft extreemt dålig uppdatering nu asså, vet inte riktigt varför
men här kommer iaf ett inlägg;)

i lördags så var jag med emilia:D vi hade kul som vanligt!
vi var först i stan och så sen köpte jag kladdkaka och mango, asså mango är
verkligen det godaste som finns typ..
jag flätade hela hennes hår oxå, fatta hur cooolt de blev! HAHHA,
vi tog massa fina kort och tittade på film och bara myste typ:)

sen på söndagen så var de dags för lucia firande i kennedy, jag var tärna som
jag inte ha varit sen typ 6an lr något, och så är jag ju jätte bra på att sjunga
plus att jag är förskyld så så bra blev inte min insats precis, även fast jag
inte hördes..

idag slutade jag 10 över 12, då åkte jag, sara och frida till frölunda torg..
jag bytte och köpte julklappar, men var får bli en hemlighet;)

imorn är de innebandyturnering och jag kommer att suga, eftersom jag verkligen
är hur dålig som helst på det..

här kommer lite bilder ifrån helgen:


emilia (L) janina


snygga som få!


är man modell så är man xD HAHHA


och är man snyggare så är man


LUCIATÅG!


lucian med sina tärnor!

älskar er(L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0