dan, före dan, före dopparedan

idag är det bara 2 dagar kvar till julafton och jag börjar få jättemyckt julkänsla,
snön ligger kvar och jag är uppe tidigt.. vaknade av väckarklocka men ändå;)
snart ska jag till stan med anna och emilia, ska bli rikitgt roligt faktiskt, vi ska nog
sätta oss på ett mysigt litet café någonstans och bara mysa:)
ikväll ska mamma göra julskinka så att imorgon får vi nog smaka lite, kan de blir
mera jul!
ikväll måste jag fixa iordning i mitt rum eftersom det ser ut som ..., aah mer än så
behöver jag inte säga känner jag just nu


DAN, FÖRE DAN, FÖRE DOPPAREDAN!

nu ska jag bara fixa iorning mig sen sticker jag med bussen kvart i 11!


Kommentarer
Postat av: ellen

höhö janina vi gar samma rubrik ;D

2009-12-22 @ 11:49:03
URL: http://ellenmariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0