från min älskade emilia(L)

VAD SKA MAN SÄGA NÄR MAN GÅR IN PÅ EN VÄNS BLOGG OCH SER OCH LÄSER DETTA!
EMILIA JOHANSSON, JAG ÄLSKAR DIG(L)

EN TEXT SOM HON HAR TAGIT TID ATT SKRIVA TILL MIG, till MIG lxm, ingen annan utan MIG,
det är inget som jag läser som e till någon annan, utan en text som är ägnad till
MIG, JANINA OLOVSON...

DENNA PERSON HETER EMILIA JOHANSSON OCH JAG ÄLSKAR HENNE!(LLL)

kopierad från hennes blogg: www.hallonmela.blogspot.com 


En viktig godis i min påse

Janina Olovson

.

.

Hur ska man börja, vart ska man börja.

Vi har en historia tillsammans. Den började då vi tillsammans började i ett nytt gymnastiklag, direkt var det du och jag, jag kände det, en sådan där känsla av tillit till dig. Jag som är så himla himla blyg kan jag erkänna, kände mig säker och som mig själv när jag var med dig. Alltid har du stått där, och hjälp mig i alla svåra stunder. Alltid har jag vetat att DIG kan jag prata med. Du fyller liksom ut mitt tomrum och jag vet nu vem som kan fylla ut det sorgsna efter MJ och Morfar, DU. Jag har dig, och du betyder himla massa för mig. Så himla mycket att jag faktist är vänskapligt kär i dig, jag liksom älskar dig. Alla känslor jag upplevt starkt finns du där. Du är min tro, mitt hopp och min kärlek. Du är min bästa vän. Du hjälper alltid mig och förstår vad det är jag vill, och känner. Förstår man en person så bra, då är man en himla bra vän, till och med en bästa vän. Jag mår bra utav dig och du lyser upp min dag. Tack för att du får mig att hålla hopp och humör uppe.

 

Nyligen blev du min officiella coach, men länge har du hjälpt mig, inte bara med gymnastiken utan med mitt LIV. Många tårar har jag fällt som du med din hjälp torkat bort. Många skratt och magkramper har du orsakat. Mycket i mitt liv är riktat mot dig, handlar om dig, är du. Jag lovar att om 60 år, sitter vi där du och jag och myser med vårat helgskaffe och fika. Med våra hundar liggandes lydigt bredvid varandra. Det kommer alltid att vara du och jag som det alltid varit.

Jag kallar vår tid Briegleb! Internt, det är bara du och jag som förstår och det är precis så som vår relation är, den förstår bara du och jag för så unik är den. Det finns ingen JaninaKopia, inget fake här.. bara det riktiga märket DU! Tack är det minsta jag kan säga till dig för allt jag fått av dig.


                 Här är du och här är jag, vi är en tillsammans
                                 Helan Y halvan
                                                JAG ÄLSKAR DIG
                                                     I LOVE YOU
                                                        TE AMO
.
.
                                             Du betyder liksom mkt för mig och mitt liv,
                                                 tack för att du vill vara en del utav det.


jag älskar dig emilia(L)


Kommentarer
Postat av: hallon

Jag älskar dig, jag vet att du vet det! och jag hoppas att du känner det också! Klart tar jag mig den tiden.. du är värd allt! <3

2009-12-22 @ 20:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0