jag är borta





seriöst det är såhär nu!
jag är borta, jag finns inte, jag är typ död.. janina finns inte mer.. det är lxm tomma intet,
hon är någonstans men inte där, inte där hon igentligen vill vara, bland dom underbaraste
människorna som finns..
men jag klarar de inte, jag klarar inte att varje gång, varje träning sealla köra, bli bättre
och jag är bara där, jag måste helt enkelt kunna gå vidare
jag kommer sakna ALLT och när jag tänker på ALLT vi har gemensamt blir jag helt galen
seriöst, just nu sitter jag fan här och stört lipar..
men jag har bestämt mig, jag kan inte gå kvar mer, jag lever ite för gymnastik mer, MEN
jag lever fan för dom här människorna som jag älskar mest av allting, mitt lag, MITT LAG!
det har alltid varit och är mitt och kommer alltid att vara mitt LAG! mitt älskade och mest
underbaraste LAG(L)
jag älskar er och jag kommer alltid att älska er(L) NI är typ MIG, ni är MITT HJÄRTA!

jag måste få träffa er ofta!, snälla ring och hör av er ofta! ni som vill de snälla gör de!
ni som inte vill de slipper ju mig som sagt..
jag kommer och hälsar på! jag gör de! jag lovar er! säg till när de e t'ävlingar och allt,
för jag vill kolla! jag vill träffa er! MEN jag lever inte för gympa längre de e de som e grejen

tårarna bara rinner ner, på sista träningen idag kände jag mig glad, jag kände mig typ fri,
de låter as konstigt men, men nu när jag kom hem tårarna typ bara rinner, jag har fatta de
nu.. jag går inte i gymnastik mer! jag är inte en gymnast, jag kan inte säga att jag är en gymnast
längre.. vet ni hur JÄVLA konstigt de känns, jag har gått i gymnastik i 9 år:o
även fast jag inte har träna på typ ett halv år så känns de konstigt..
har en känsla jag aldrig kännt förut,

jag är INGEN! tjejer ni kanske kmr att tänka att jag är borta i några veckor sen är jag borta,
det är de som är sorgligast just nu, att jag inte kommer finnas kvar.. ni kommer glömma mig,
MEN jag kommer aldriga tt glömma er!
ni har varann jag har INGEN!

men de e nog så jag måste smälta de, jag måste fatta att detta är sant, att de inte bara e en dröm
men JA jag har bestämt mig, jag har de men de e svårt, för jag kommer att sakna alla så EXTREEMT
MYCKET!(L)

JAG ÄLSKAR ER!(L)


Kommentarer
Postat av: ellen

började gråta när jag läste.

janina jag älskar dig,

du är & kommer alltid vara en del av laget <3



du är tjejen som jag la märke till först när jag kom in i hallen första gången, tjejen med de inbakade flätorna, glöm inte de ;) <3

2009-12-21 @ 23:37:11
URL: http://ellenmariaa.blogg.se/
Postat av: sandra

janina jag älskar dig verkligen, du och jag kommer vara en del av laget föralltid! vi ska ses hela tiden framöver right? och vi ska börja i samma klass på gymnasiet på polhem right? vi ska börja vårat nya liv du och jag, tillsammans, jag lovar dig det kommer blir bra:)

2009-12-22 @ 21:20:54
Postat av: emilia

janina du är fortfarande en del av laget, de kommer du alltid vara !

jag kommer aldrig glömma dig, du är den som alltid är så posetiv, som alltid är så glad.

vi måste träffas !

eller just de vi ska ju gå på samma gymnasium ;) haha (L)

älskar dig janina <3

2009-12-22 @ 22:49:38
URL: http://emiliaesser.blogg.se/
Postat av: jennifer

Janina älskling!

Du måste förstå att du alltid kommer vara en de av laget! För vi är inte bara ett lag, vi är en familj, och i en familj kan man inte försvinna från<3 Du är och kommer alltid att vara min bästa<3 Och bäst av allt vi kommer vara tränare tillsammans och dom bästa är vi!

ÄLSKAR DIG JANINA OLOVSON

2009-12-22 @ 23:49:21
URL: http://jenniiferpatriiicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0