jag är den nya coachen!

var ute på en lite promenad med frida förut, kom väl hem för 20 min sedan:)
de var mysigt, ute i snön och allt, vi åkte i backen en gång sen var de för kallt
så vi bara gick, mitt hår frös typ till is.. och jag kommer att sakna henne nu över jul(L)

från när jag kom hem från stan så har jag typ bara tittat på tv och tagit de lugnt och intagit
min roll som den nya coachen;)
EMILIA SKA BLI BÄST!

imorgon är de dan före dopparedan!

och snart ska jag faktiskt sova så att jag vaknar någon gång imorn..

imorn blire städning och göra iordning inför the christmas day!


Kommentarer
Postat av: jennifer

ÄLSKAR DIG... du är min coach oxå :( <3

2009-12-23 @ 00:26:54
URL: http://jenniiferpatriiicia.blogg.se/
Postat av: Hallon

Ja, och du är den absolut bästa coachen! Haha dessutom JA jag skrattade åt bilderna du är lite tokig på dom ja ;) =P puss <3

2009-12-23 @ 21:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0