jag ser de snöar, jag ser de snöar...

JAG SER DE SNÖAR, JAG SER DE SNÖAR DE VAR VÄL ROLIGT HURRA, NU BLIR DET VINTER, NU
BLIR DET VINTER SOM VI HAR ÖNSKAT HURRA...

det är snö, det är vitt, de är vinter och det är snart jul! kan de bli bättre?
ÄNTLIGEN börjar jag få riktiga julkänslor asså! när jag vaknade imorse och insåg att de var
lov, allt där ute var vitt och det var bara 3 DAGAR kvar till jul! I´M HAAAPPY!



SNÖÖÖÖ

idag ska jag förhoppningsvis träffa sandra, hon är typ sjuk men hoppas hon kan träffas ändå:D
igår bakade jag och mamma julgodis och de blev GOOOTT jag lovar er!

ikväll blir de den sista träningen för mig... skönt men ändå sorgligt"/




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0