jennifer

heej!

åkte till frölunda torg vid halv 1 för att träffa jennifer..
jag kan inte säga att vi gjorde så mycket men vi fikade lite och de som jobbade
där va konstiga, folket allt blev konstigt, jag och jennifer stod ungerfär i kö i
15 min för att alla bara gick före oss helt sjukt!

men efter en stund där åkte vi hem till henne för att hon skulle skicka tbx
sin pälsjacka och d prövade hon en sån där sån vibrerar för att få vältränad mage,
jag kunde ju inte de eftersom min piercing;)


denna snygging! (L)

men sen skulle hon till sin mormor så vi fick dra oss, kom väl häm vid halv 7 tror jag

nu har jag läst och kollat i HM katalogen som vi fick idag! jag verkligen älskar när man
får den! har redan hittat massa kläder och saker som jag vill ha:D

                      
min bikini, tack!                  erkänn snyggt!                        ja, tack..

imorgon kommer LISA till mig:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0