julklappar på ingång

idag fick jag 2 st julklappar och inte vilken som helst utan ATT JAG FÅR TA HÅL I NAVELN!
ska nog göra de på lördag:D jag är helspänd verkligen! sen så fick jag oxå en bok med olika
choklad recept, riktigt gott!

        ... 
    CHOKLAD            GISSA VAD SOM            NAVELPIERCING:D
                                      ÄR I?

just nu är jag hur glad som helst och man blir ju inte ledsnare över att det är
JULAFTON imorgon heller.. kommer nog inte kunna somna idag men ska försöka
mitt bäst;).. imorgon kommer jag nog vakna tidigt men de e så de ska vara
tycker jag.. man ska vakna till julmusiken i huset och med snön nerfallande
utanför och sen gå upp i morgonrock och tofflor och gå ner och äta tomtegröt
och julmust!

imorgon kl 11 blire då kyrkan, både mysigt och förjävligt, mamma som bestämmer
och jag har inget val, det är helt enkelt bara att följa med och vara nöjd;)

sen kommer släkten hit vid halv 2, men morfan kommer innan kyrkan:D

om 40 min är det julafton, kan ni fatta de?
GOD JUL PÅ ER ALLA!(L)... och om 24 timmar och 40 min är julafton över..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0