jullov jullov jullov

fredag idag och inte vilken fredag som hellst utan just JULLOV
imorse vaknade jag med känslan av att bara en dag kvar och sen är det jullov, då kändes de
verkligen jätte overkligt och jag gick till kyrkan och klassrummet fick betygen och åkte till
frölunda torg med sara och maria och mötte sedan upp sandra..
men de kändes fortfarande inte som jullov, vi träffade josse där oxå:D
vi handlade present till alma tills imorn och lite så

JAG KAN INTE FATTA DE DET ÄR JULLOV!
det är verkligen det!
det kommer inte vara skola på 23 dagar!
jag kommer inte ha läxor att göra på 23 dagar, eller iaf nu i början!
jag är FRI!
bara ta de lugnt!
JAG ÄR GLAD:D

nu har jag precis gjort ett jätte fint kort till almiiii.. riktigt fint

sitter här och funderar på vad jag ska ha på mig imorgon blir nog ändå den svarta klänningen
som jag hade på nobellmiddagen och dom skorna


jag vill ha en vit jul i år, SNÄLLA kan vi inte få de!


jag säger bara en sak: JAG ÖNSKAR MIG!

jag har ju redan ett halsbands"träd" och ett armbands"träd" så nu är det bara ett ring"träd" som fattas!
hur coolt är det inte liksom


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0