kemikemikemikemibarakemi

har suttit här framför alla mina böcker i typ 3 timmar, mina ögon vill
stängas nu är ju iaf en sak som är säkert.. har precis tagit ett bad och
snackat med emilia i telefon(L)
tittade på AA oxå just de..

kemiprov imorn och jag kmr att dö, men jag hoppas verkligen att de
går bra asså, för jag vill verkligen de, jag hoppas deeee!
syror och baser, jonföreningar och molekylbindingar, atomer och
joner, periodiska systemet och kemiska föreningar, perioder och
grupper, elektroner, neutroner och protoner seriöst hur kul kan de
vara lxm?
men de roliga är att jar börjar fatta tycke för de asså. lite så där halv
intressant och de är en sak som jag måste tycka om eftersom jag
ska gå i natur(a)

de här e grejer asså;)


och sen till de bra/dåliga vet inte vad jag ska säga men har iaf sagt de nu..
att jag ska sluta efter julen i gympan, vet fortfarande inte om jag kommer
klara mig utan alla, utan alla skratt, alla människor, allt roligt, alla tävlingar,
alla träningar, alla stunder tsm med alla de vet jag inte riktigt än hur de ska
gå lxm.. men får helt enkelt träffa alla andra på fritiden:D alla som vill träffa
mig får träffa mig och dom som inte vill de behöver de inte;)
men de känns skönt att ha sagt de lxm, känns som en befrielse lxm att ha
fått ut de ur sig och att man vet att alla vet hur de ligger till lxm, har ju bara
snackat med några om de tidigare men nu vet maggan och tränarna de och de
känns bra måste jag faktiskt säga..



asså seriöst hur cool e inte denna människan igentligen lxm?:D
nu har hon oxå provtränat i energo och så.. är så j'vla glad för
hennes skull asså! för hon är verkligen värd de:)
älskar henne, hon e ball! och seriöst den jag kan snacka om
allt med(L)


Kommentarer
Postat av: Hallon

Taack =D. Du är såsötdu! <3 Du skriver fint tkr jag.

2009-12-13 @ 20:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0