låång mååndag säger jag bara

det var ju ett tag sen jag skrev ett inlägg nu men de var bra för att de var
tävling i vallhalla hela helgen så jag har inte varit hemma någonting..
jag har filmat och filmat och sålt tröjor;) sen har jag ätit på donken:D och
vart onyttig och lite så där, både rolig och långtråkig helg


VA FAN GÖR JAG?:S

aah men efter de i söndags så bakade jag lussekatter med min farmor;)
dom blev så fiiiina!

dagen idag har varit FÖRJÄVLIG!
först tyska prov, sen no prov och sen musikredovisning, men allt gick faktiskt
bra:d och jag är as stolt över mig själv, nu e de bara läxorna tills imorn
och no prov igen på onsdag sen så e de bara massa skönt e skolan kvar:D
lyyyckliiiiiig

kl halv 8 bär de av till GS hallen för att vara med i luciatåget, vet inte riktigt än
vad jag vill vara faktiskt..

/janina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0