och gråten kom igen

"JAG VET INTE VAD JAG SKA BÖRJA MEN NU SITTER JAG HÄR OCH STORLIPAR IGEN, GICK IN
PÅ JENNIFERS BLOGG OCH LÄSTE DETTA NEDAN:"

Ps. I LOVE U

Janina Olovson

Jag vet helt ärligt inte vart jag ska börja!
Det känns konstigt att du har slutat i gymnastiken, men som jag skrev till dig
du har inte slutat i familjen..
Jag vill ta allting från början

När kan det varit, för ungefär 5-6 år sedan, så tror jag att jag började i Kennedy.
I början kände jag ingen, du var med Amanda och Malou, Ni var dock inte dom snällaste haha.
Men efter ett tag så blev både du och jag bästisar med Linn, men det dröjde inte länge tills hon slutade..
Då fanns inte hon kvar, men jag vill tacka henne för då blev det du och jag.
Vi bode bokstavligt hos varandra ett tag, vi sov över varje helg. Du var den vän jag aldrig haft.
När jag mötte dig blev allt bra. Innan dess hade jag bara haft bästa vänner som bestämt över mig.
Jag var så lycklig.

Visst vi hade våra stunder där vi var riktiga ovänner, men det löste sig alltid så småning om..
Vi har varierat vänner, men ändå har du alltid varit den där, jag vet inte hur jag ska förklara
men den där bardoms kompisen som man aldrig kan släppa taget om!

Alltså detta kan man inte beskriva med ord det är så mycket mer jag vill säga men som inte går att beskriva...

Nu när du har slutat, så måste du veta att du alltid, alltid är kvar!.. det är bara det att du inte är där på träningarna.. men du finns med oss hela tiden! Det kommer kännas tomt... jag önskade det aldrig hänt att du skadade dig så illa...
Men du är samma Janina Olovson och jag kommer alltid att älska dig.. och det jag älskar dig mest för är att du ALLTID är dig själv oavsett vad som händer står du fast vid vad du tycker.

Du har alltid varit som en syster för mig, och jag kan inte skriva med ord hur mycket jag älskar dig!













Vi kan va vackra vi kan va knas men vi är Janina och Jennifer


PS. I LOVE YOU

/ Din Jennifer

TEXTEN STÄMMER SÅ BRA!
JENNIFER JAG ÄLSKAR DIG OCH JAG KOMMER ALLTID ATT FINNAS HOS DIG VAD SOM ÄN HÄNDER!
DU OCH JAG KAN KLARA ALLT!(L) MEN DE FINNS INGA ORD, DET DU ÄR OCH HAR VARTIT FÖR MIG FINNS
INTE ORD FÖR.
DU OCH JAG ÄR JENNIFER OCH JANINA DET ÄR VII!(LL)


Kommentarer
Postat av: jennifer

Janina!<3

allt är redan sagt, även fast inte allt finns i texten, men huvudsaken är att VI vet <3

älskar dig gumman!

2009-12-23 @ 13:43:24
URL: http://jenniiferpatriiicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0