sandra o julklappr!

idag var jag först på toroget med sandra, då hon köpte lite julklappar och smått sen
åkte vi hem till henne:)


 
fikade med sandra hemma hos henne efter torget!
då jag oxå fick mina presenter och hon hennes

  
jag fick en as fin ring

 
en chaitee burk, vi smakade                  jag fick också en jätte mycisg halsduk!
på de och de var hur gott som
helst:D smakade nästan som
espresso houses;)


efter fikan åt vi mat, och sen stack vi till träningen, sista för mig och sandra..
jag, emilia, sandra och jennifer stack ut och åkte stjärtlapp och på påsar i snööön
får ju passa på när det är snööö här och allt..

nu när jag kom hm gjorde jag chailatte och julmack och tittae på wallander!

imorn ska jag till stan med anna och emilia(L)

juste! nu ligger det jätte många julklappar under våran gran:DD






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0