städaa

vaknade imorse kl halv 12 av att mamma väckte mig, satt och snacka i telefon med
emilia typ till 2 igår;)
idag har jag sådan jävla ....värk att de inte går att beskriva så ingen bra dan före
dopparedan iaf,
men imorse till frulle fick jag iaf vörtbröd med julskinka och julmust! så ite gladare
blev jag då allt!
sen så var jag tvungen att städa som jag har gjort nu men nu är de KLART, mitt rum
är FIINT nu!

STÄÄÄÄÄDA

nu har jag precis badat och nu ska jag börja göra iordning mig för ikväll ska vi
till la familia rosko

juste mitt i alt städande så hittade jag.... min kamera sladd till datan:D MEN...
nu hittar jag ju fan inte min kamera:o

GOD JUL


Kommentarer
Postat av: jennifer

haha :p

jag måste också städa, GOD JUL MIN KÄRA(L)

2009-12-23 @ 16:32:21
URL: http://jenniiferpatriiicia.blogg.se/
Postat av: louise

tack för rösten på bloggen :)

söt blogg föreesten! :)

2009-12-23 @ 16:56:45
URL: http://louiseeb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0