twilight

de senaste dagarna har jag ungefär bara suttit och läst, ibland finns det inget
bättre än att bara ligga i sin säng och läsa..
när man är så trött att man nästan inte orkar någonting, känner att jag verkligen
tar vara på mitt lov asså!
men imorn blire andra bullar, imorn ska jag inte bara slöa iaf, funderar på att åka in
till staden och köpa lite på rean som e nu,
på tisdag kommer lisa och de kommer bli skojskojskoj:D
ska klippa mig på tisdag oxå.. blir väl bara topparna och TUNNA UT DE! just nu så
hatar jag mitt hår mer än allt annat, det är bara ett j'vla stort yrväder som inte går
att göra någonting med, så de ska bli SKÖÖNT!

läsaläsaläsa

TWILIGHT PÅ ENGELSKA!
kalla mig duktig, men måste bli bättre på engelska nu till nationelle och så, har
verkligen panik..

men snart ska jag äta, ingenaning vad de blir med hör att dom håller på att hacka
och steker där nere i köket.. gott iaf för jag är jäätte hungrig,

naveln ser bra ut, lite röd bara men annars funkar de;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0