091110

heej!

kom hem från skolan för ett tag sen, den har väl varit bra antar jag..
lite både och lxm, " jag kämpar för den jag vill bli"
vill inte vara den tråkiga janina längre.. jag vill vara janina och jag måste
stå upp för mig själv, jag kämpar för varje dag,
victoria, du är stark! <3

tog vaccin idag, asså de känndes typ som om hela armen domna bort;s
jag hatar typ sprutor

ska nog snart till trine för vi ska plugga matte och religion:( usch har
matteprov imorn och religionsredovisning, jag säger bara en sak: HOPPAS
DET GÅR BRA!

jag har så himla mkt saker som jag önskar migi julklapp, typ bra att ha saker xd


SERIÖST HUR SNYGG E DEN INTE! julklapp!!!

/janina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0