091130

imorn e de december! och jag kan fortfarande typ inte fatta de,
idag var första skoldagen efter praon, kan inte säga så mkt.. varken
bra eller dålig dag lxm..

idag har jag pluggat G-frågor i kemin! hoppas verkligen att jag kan
ha provet på onsdag för de hade vart grymt skönt att vara klar med de
när alla andra ska ha de på fredag typ, men de e de att jag vet inte riktigt
om jag hinner plugga klart, de beror på om jag ska till kunskap lr inte
imorn, tror jag ska dit faktiskt.. verkar helt okej bra!

det är assvårt att skriva fär jag har satt på lösnaglar! blev faktiskt bra:D
JAG VILL HA EN SKINNJACKA! det är så j'vla snyggt!

nu tittar jag på tv och ska snart lägga mig och sova:) (L)

/janina

Kommentarer
Postat av: majaaaa (H)

jag har en skinnjacka :D dom har skitsnygga på andreassons typ vid brunnsparken om du är intresserad ;)

2009-12-03 @ 20:14:44
URL: http://majsanlajsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0