24 november

seriöst ser ni datumet!
24 november de betyder att de bara är 1 MÅNAD kvar till JULAFTON:D
åååhh fyfaaan va härligt! jag som inte har köpt några julklappar än lr ngt;s
måste nog börja med det snart, så ja hinner med till alla jag vill köpa till:D
har ju tittat ut lite till vissa iaf, så långt har jag ju då kommit:)
sen så har jag ju då en önskelista så klart;) maaassor med saker som jag vill
ha ju..
kanske lägger ut lite bilder senare på några saker jag önskar mig!

men sen så ligger ju MITT RUM på första plats asså.. men de e mycket saker
som ska fixas innan man kan flytta ner och så"/ men jag har valt ut tapet nu iaf!
och efter de kan jag ju iaf flytta ner bara det att allt inte är fixat och så då men..
har ju lite saker som jag vill ha nytt oxå..

idag har ju fixat lite med mitt musik arbete om bill haley.. ngn som vet vem han e?;)
tror inte de va?
plus så kan jag nästan alla G frågor i KEMIN.. fan va bra jag låter asså;p nä men
ska börjar plugga till VG provet nu lite hade jag tänkt iaf

juste någon som vill köpa ljus?
duktig som man e så säljer man då ljus till klasskassan för en resa till sälen som
jag inte ens vill..
men säljer ljus gör jag iaf! svart/gråa och vita, KÖPA NÅGON? snäälla!






SÅ HIMLA FIN!


ODD MOLLY 1899 kr

/janina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0