barnvakt!

snart blire barnvakt hela kvällen:p känner inte barnen lr ngt men
de ska väl gå bra lr jag hoppas verkligen de iaf! lite nervös faktiskt(a)

igår var jag ju först i stan med alma, sandra, fatti och emilia:D, vi fika 
och jag som hade tänkt att köpa massa julklappar, de han jag verkligen
inte, tror alma säger likadant faktiskt;) MEN kladdkakan var god!

sen sov jag över hos emilia.. MYYS, vi tittade på film och ååååt tacooos
GOTT!


ÄLSKAR DIG!<3

idag var de träning och jag gick typ i 40 min(y) fan va duktig jag e asså;)

nu har vi precis firat min morfar som fyller 68 år idag faktiskt om de e
någon som undrar:)

tänk att om bara 2 jävla dagar så har första dagen i skolan gått efter praon..
men då e de bara 3 veckor i skolan sen e de jullov och jag e så otroligt glad
över de, pluggat fysik idag och ska göra lite musik innan jag drar till
särö för barnpassning

/janina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0