billig shopping från HM

har verkligen insett hur mkt saker jag vill ha, jag måste börja jobba nu så jag
kmr att tjäna in pengar ngn gång! behöver pengar nu.. jag tänkte eftersom jag inte e så
rik som sagt(a) HAHHA så får man väl då gå in på HMs hemsida men de slutade med att 
jag ville ha saker för tillsammans över 4000 kr.. FANDÅ där sket sig de oxå xD

här kmr ett smakprov: 


En jeansjacka, faktiskt snygg för att vara billig från HM även fast jag vill ha KENZAS!
när jag blir rik ska jag köpa kenzas asså:D

399:-

en otroligt söt liten kjol, finns även i svart som e as söt!



199:-

en cardigan, den ser verkligen as skön ut.. behöver verkligen en sådan:)
den finns även i brun


299:-

typ en skinnklänning as cool, vet ju då inte om den passar mig(a) men
jävligt cool iaf! så vill testa den:D


199:-

och sen så hitta jag även 3 st utsöta kuddar!

                
179:-                          179:-                          199:-

som sagt jag ska bli rik! och jag skiter i va kissie säger om att man inte vill vara en bloggare
som bara skriver massa saker man vill ha! jag e inte inne i min rikaste period just nu bara(a) får
ju pengar imorn(y)

nu ska jag plugga religion så trine kan få tbx sina anteckningar imorn som jag sa att jag skulle
ge henne i måndags:p HAHHA faaiil asså..
och imorn blire NEWMOON!:DD vet ni hur mkt jag längtar lr!

puss på er(L)

/janina




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0