chacha

chacha bloooooggen

även fast jag vet att ungefär 0 personer läser detta så kan de ju vara ngn iaf;)
aah nu har jag då kommit hem från jönköping, 2 timmar dit i morse och 2 timmar
hem nu, kanske inte de roligaste men såg iaf kim:) <3

nu är jag så jävla tröött så ska bara ta de lugnt med mammut ikv, vi e dom ända
hemma så:)
och så har har jag köpt kladdkaka, TJOOOCK!

och jävlar vad jag har beslutångest för vad jag ska ha för tapet;s FAAN!

juste bilder från igår!

tog lite från trine
www.trineohman.blogg.se



jag måste säga att jag e faktiskt grym:D


SARA:D

seriöst blev de inte hur fint som helst!!! jag som faktiskt färgade de ju(a)

/janina

 

 


Kommentarer
Postat av: frida

janina jag läser din blogg! ;)

och förresten så e mina bröst så, jag pushar dom inte (a);D hehe

2009-11-07 @ 23:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0