EMILIA

 

EMILIA(L)(L)(L)


































EMILIA DET HÄR ÄR FRÅN MITT HJÄRTA TILL DIG(L)!:

har en gång hört att de ord som kommer från hjärtat når ett annat hjärta:) hoppas
det är sant för med de här vill jag verkligen att de ska göra de! att hon ska känna de som
jag känner, att hon ska veta hur j'vla mycket jag ÄLSKAR HENNE! vilken otroligt bra vän
hon är och hur mycket hon betyder för mig(L)

alla ni ser ju bara hur otroligt vacker hon är, hon är en helt j'vla otrolig människa
hon är en människa som förstärket mitt självförtroende, hon vill alla väl och vill
ALDRIG någon illa..

de här veckorna sedan jag inte ser henne minst 4 ggr i veckan längre har vart seriöst helt sjuka
jag fattar inte vad, jag fattar verken in lr ut..
du måste få komma tillbaka till träningarna NU! dom kan inte göra så här, dom förstör för DIG men
när dom gör så förstör dom även för MIG!

sitter här framför datan och seriöst verkligen storgråter!
jag vet inte vad det är men det är en känsla som inte går att förklara, det är en känsla som
bara vill ur mig, den vill inte vara kvar längre, jag vill inte ha kvar den, jag behöver träffa henne
snacka med henne, bara få se henne, se hennes leènde som bara gör mig så lycklig..
höra hennes röst och känna mig levande igen, för just nu är jag inte de, just nu känns de som om
jag går i ett moln som bara vill spräckas, den har så lite luft kvar att de nästan inte går att andas längre
jag behöver din luft! jag behöver din luft för att kunna andas,
kan inte andas mera, behöver träffa dig nu!(L) behöver DIG(L)

EMILIA JAG ÄLSKAR DIG(L)
EMILIA JAG SAKNAR DIG(L)
EMILIA JAG KLARAR MIG INTE UTAN DIG(L)
EMILIA DETTA ÄR SKRIVET FRÅN MITT HJÄRTA(L)
EMILIA DETTA ÄR SKRIVET TILL DITT HJÄRTA(L)
EMILIA DU HAR DEN LUFT SOM JAG BEHÖVER(L)
EMILIA DU ÄR SERIÖST BÄST(L)
EMILIA JAG BEHÖVER DIG NU(L)
EMILIA JAG ÄLSKAR DIG MER ÄN MIG SJÄLV JUST NU!!(L)

TILL DIG FRÅN MIG(L)

älskar dig<3

/janina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0