?

hur ska man göra för att man ska bli den person som alla vill att man ska vara?
hur ska man göra för att bli den personen?
hur ska man bete sig?
hur ska man vara?

jag kämpar varje dag för att få bättre självförstroende,
jag kämpar för att bli den personen som JAG vill bli,
jag kämpar samtidigt för att bli den personen NI vill att jag ska vara
jag kämpar för att vinna ert förstroende..
jag kämpar varje dag för att jag vill kunna se mig som den personen jag vill vara
jag kämpar för att bli en bättre människa
jag kämpar för att jag ska kunna stå för mig själv!
jag kämpar för att jag kunna göra de jag vill..
jag kämpar för att jag ska kunna göra fel utan att känna mig osäker
jag kämpar för att jag ska skita i vad folk tycker om mig
jag kämpar för att KUNNA VARA MIG SJÄLV!

men när jag mår som bäst e de alltid folk som ska hacka ner de igen,
när jag känner mig stark blir jag svag igen..
jag tror inte att de som gör de känner av de,
de e lxm inte deras fel men ändå gör de mig sårad..
jag försöker då att skita i de och jag vill verkligen alla typ de bästa alla kan få från mig..
men samtidigt måste jag tänka på mig själv!

jag vill får bättre självförstroende,
jag vill bli en bättre människa,
jag vill vinna ert förstroende
jag vill kunna se mig som den personen jag vill vara
jag vill kunna stå för mig själv
jag vill kunna göra fel
jag vill skita i vad folk tycker och tänker om mig
JAG VILL KUNNA VARA MIG SJÄLV!

/janina


Kommentarer
Postat av: Anonym

Janina, ingenting blir bättre förrän du har accepterat att du är du och ingen annan. när du har gjort det så kan du öva på att få mer självförtroende mm. för det e inget som händer över en natt utan det tar tid.

jag älskar dig som du är och vill bara att du ska ändras om det e DU SJÄLV som mår bättre då. men som sagt, man blir aldrig nöjd med sig själv. när man har nått ett mål så finns det alltid ett annat som ska nås. du måste älska dig själv först för att sedan kunna bli älskad av nån annan ;)



haha, värsta brevet...



JAG ÄLSKAR DIG JANINA (L)

2009-11-23 @ 18:43:34
Postat av: Anonym

Btw så vare Frida som skrev ;) haha

2009-11-27 @ 20:47:08
Postat av: trine

håller med frida, men janina, vrf vill du bli ngn som "vi" vill att du ska va, vrf kämpar du inte för att vara den person som du själv vill vara? :O <3

2009-11-29 @ 12:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0