godmorgon

heej,

nu har jag då vaknat och ska snart dra iväg mig till min prao.. kan
faktiskt bli roligare idag om jag får göra något kul? hoppas på de iaf,
som sagt så är de ju då onsdag och då har ju jag och jennifer våra
småbarn, men jag vet inte om jag hinner hem emellan, de beror på om
jag ska äta hemma eller någonannanstans med jennifer:)

kände att någonannanstans blev lite fel stavat(a) lr stavas de så?:o de
e väl något mellanrum va?

juste någon annanstans stavas de va?:p HAHHA som sagt så har jag inte
MVG i svenska, och kommer tyvärr inte att få det heller..
antingen så är de för att hon inte gillar mig eller så e de helt enkelt för
att jag suger på de!

men efter småbarnen ikväll så blire LM :D jag hoppas verkligen att de
är bra! de ända som e lte halvt så där e ju att de e kristet;p hahha
någon mer som ska gå dit ikväll?

fristående skola med kristen profil;) jaoop


men jag skriver ikväll igen om hur de var och så:)

/janina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0