hemma från praon

heej,

aah nu vat de bara EN DAG kvar på denna veckan av praon:D sen e de helg!
helt stört skönt verkligen! och på söndag ska jag städa hela vårt hus -.- för jag
behöver pengar(a) HAHHA..

ååh jävlar jag måste ju plugga lite nu på praon oxå.. sa ju innan att de skulle vara värsta
bra med praon för att då kan man plugga lxm, men hur plugg har ma gjort? svar: INGET
jag har ju inte orkat, när jag har kommit hem har jag typ bara tagit de lugnt,
HUR SKÖNT SOM HELST!

idag kommer mammas pojkar:D HAHHA så jävla bra e de(y), och nu i söndags har
paradise hotel oxå börjat så de e dom programen de blir för mig idag:D men innan blire nog lite
kemi iaf.. kanske ska göra lite på mitt musik arbete oxå om jag orkar och så religion oxå?

ahjuste kanske ska till kunskapsgymnasiet på öppet hus oxå? hmm.. undra när de va då? aja får se hur de blir med de, annars så går jag nästa gång

nu ska jag fortsätta mig blogg runda;)

bjuder på en bild från en saknad plats i somras(L)



LINGVALLEN(L)

/janina

Kommentarer
Postat av: ellen

snyggiing! <3

2009-11-19 @ 16:17:39
URL: http://ellenmariaa.blogg.se/
Postat av: emma :)

skälderviken, konfan, "gud" vad jag saknar det !:(<3

2009-11-22 @ 20:28:21
URL: http://pemms.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0