kemi

heej folk!

aah en helt vanlig måndag på praon va idag, va där från halv 9 - 3, helt okej lxm:)
bara e vecka kvar sen e de tbx till skolan"/ bläää pallar verkligen inte..

som vanligt när man kommer hem så orkar man inte göra ngt så jag har typ bara suttit
i soffan, men ska faktiskt lovat mig själv att göra lite kemi idag! behöver plugga på de asså!
ska ju ha prov när jag kommer tillbaks så de e bara att göra, sen så gjorde jag tyska igår
de var jag riktigt stolt över faktiskt, så då e de bara geografi och religion oxå typ:p

och så då den där frågan om gymnasium"/ ibland önskar jag bodde i en liten stad där de
typ bara fanns ett gymnasium, fatta enkelt de hade vart då! nu finns de ju typ miljader..
men har iaf funderat på typ mikael elias teoretiska, LM, samskolan, polhem, hulebäck
aah de e väl dom som ligger på första plats(a) HAHHA..

.. men ska iaf på LM:s öppet hus som e på onsdag får se om de e ngt för mig:)

och på fredag blire ALMA:D as länge sen ju!

nu ska jag strax som sagt plugga KEMI om jag orkar? jo men de gör jag! iaf lite..



NÅGON SOM HAR NÅGOT FÖRSLAG?

/janina


Kommentarer
Postat av: alma

HULEBÄCK! :D

2009-11-24 @ 18:12:56
URL: http://almadanielsson.blogg.se/
Postat av: trine

vad i geografin? :o

jag kmr förbi stax efter 8 å lägger hjälmen ngnstans då :D ok? <3

2009-11-24 @ 19:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0