LM

joo asså de verka värsta bra!  verkligen, as mysigt och allt ganska trångt
kändes de som däremot.. men tror man vänjer sig typ, samhälls stället
kändes däremot bättre, lite nyare och lite större plats men naturstället
verkade oxå mysigt.. lr asså naturarna hade mestadels av sina lektioner där
iaf..
är ett bra alternativ iaf!



småbarnen gick bra.. dom blir bara färre och färre;s gör vi ngt fel:o nää men
jag tror väldigt många e sjuka nu i dessa tider"/ jävlar va vuxet de lät xd
dom blir bättre iaf:D

efter LM så blev de då en snabbis till träningen för att hämta min älskade
MALOU!(L)

och nu sitter man här och funderar på om man orkar gå ner och äta mat..
orkar typ inte röra mig HAHHA ligger så sköt här i sängen med datan på
magen och lyssnar på musik lxm.. säger abra en sak DE ÄR BÄST!

sen så funderar jag då på att köpa en odd molly tröja av emilia, men vet
inte riktigt än..

 

någon som tycker något?

/janina


Kommentarer
Postat av: ellen

haha taaaack janina (L)

haha mina barn var bara två pers sist!

2009-11-25 @ 22:04:07
URL: http://ellenmariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0