så j'vla trött..

kom hem från träningen för en stund sen har inte vart hemma sen imorse, som
sagt så blire ju så på onsdagar"/
har ju vart på praon hela dan.. både de ena och de andra har hänt, tapat mitt första
porslin(y) plus att min handledare har blivit sur på mig för att jag tydligen var för slarvig
vilket jag inte tyckte ja va"/ menmen hon sa förlåt sen så får ju hoppas de inte va så allvarligt
iaf..

sen så blev de småbarn och sen egen träning.. OMG! jag tror jag svimmar asså!

bjuder på en extreeemt snygg bild på dom mest älskade(L)


ÄLSKAR ER!

nu ska jag titta på RS(a) HAHHA och mitt jävla virus e typ inte borta än;s vafan ska

jag göra? NGN SOM VET?

/janina


Kommentarer
Postat av: emilia

20.40 , sjd ? :) <3

2009-11-19 @ 12:32:12
URL: http://emiliaesser.blogg.se/
Postat av: alma

älskaaaar daj (L)

2009-11-19 @ 19:54:35
URL: http://almadanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0