stäädat

heej,

åkte till sandra igår typ kl halv 7 lr ngt, sov över där:D
vi miiissade bussen flera ggr;) men tillslut kom vi till påvelunds centrum
där alla häääänger.. och köpte frödinge! sen åkte vi till lovisa där malou oxå
var, uppfattningen får ni ta själva men jag tror dom ville sov och att vi skulle gå:p HAHHA
men typ kl 10 lr ngt gick vi för att ta bussen som kom kvart över(y) sen kom vi hem och åt
och fixa med en film som tillsut ändå inte gick, så vi tittade på eva & adam HAHHA

idaag åkte jag hem typ halv 1 för jag skulle städa hela huset, och NU e jag nästan klar:D
ska snart åka och titta på tapeter oxå:D:D

ikv blire ingen träningen för mig, pallar tyvärr inte att åka til bergsjön för att ändå inte
kunna träna lxm"/ menmen för mig blire ngt annat ist borde plugga lite så får se hur de blir..

plus skaffat SKYPE! xD



seriöst så är de när man städar!

 


/janina


Kommentarer
Postat av: sandra

willywonkawillywonka

2009-11-22 @ 18:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0