tidig morgon

sitter här i min säng med massor av kuddar bakom mig för att hålla uppe min
rygg, trött som man alltid är så sitter jag här och typ halvblundar..
eftersom jag verkligen inte palla att duscha igår så fick jag göra de idag -.-
ni kan ju fatta själv, jag typ somna.
sista dagen på praon idag och vet inte om jag tycker de är bra eller inte, orkar
inte komma tillbaka till rutinerna med plugg och tusen läxor och prov varje dag
som man känner sig tvungen att göra, vill ha LOV nu!
tänk bara att kunna sova hur länge man vill hela tiden typ! finns bara i mina
drömmar nu;)

efter praon idag ska jag till stan med almut:D de var verkligen sjukt längesedan
vi va med varann, sen ska nog sandra komma oxå:D

efter de ska jag åka hem till emilia, asså helt sjukt fatta hur extreemt mkt jag
saknar henne:( fattar inte hur en människa kan göra så mot henne, emilia du
är inte värd ngt av de och de vet du(L)

ungefär så här ser jag ut just nu och jag skojar verkligen inte, vill

bara tillbaka i min säng och sova nu!

 

/janina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0