orange sax

halloo,

nu sitter man här igen och känner att bloggandet borde komma igång nu!
gårdagen tillbringade jag med josse, alma, jennifer, emilia, maja och malou hemma
hos malou sedan åkte jag och josse hem till mig.
Kvällen var jätte mysig och jag har saknat alla

snart bär det av till GS- hallen som jag inte ha varit i sen i vintras när jag tänker efter,
känns lite läskigt faktiskt eftersom jag var i den minst 3 ggr i veckan förut.
efter de blir de DAAAANS! kanske sista gången idag:(

glöm inte heller att gå in på dennism.se och tävla om mobilen!



josse är en snygg liten brud!


Kommentarer
Postat av: jllicious

sv; hej sötnos, jag har haft piercing sedan jag gick i 8.an :) (går sista året på gymnasiet nu)

och det gör inte ont att ta :)

2010-04-18 @ 14:27:14
URL: http://jllicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0