top model 13

sitter här och tittar på top model 13, det är bara korta modeller den säsongen så det är lite annorlunda.
Någon som har sett på de?



har pluggat nästan hela dagen, nästan klar med hemkunskapen nu så det är skönt, den skulle igentligen vara inne imorgon men dom flyttade fram de till onsdag vilket var sjukt tur för mig! religionen och spanskan som är tills imorgon är också nästan klart nu.

Imorgon ska jag vara tränare från 16.30-18.30! min hjärna får börja förberedda sig på de nu så att den orkar det inför imorgon...
Sen efter de blir de nog core om jag orkar.


här får ni min profil bild på facebook;)

_________________________________________________________________________________________

Dröm om morgondagen,
Minns gårdagen och
Lev idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0