emilia och josse

kom hem från träningen för ca en timmesedan..
bodybalance e det bästa som finns helt klart!:D alla borde prova
det.

har gjort iordning mig nu och om ca en timme ska jag ta bussen
till torget för att möta upp josse och sedan ska vi åka vidare till
emilia som vi sedan ska tillbringa kvällen hos! mysigtmysigt.


EMILIA, JOSSE OCH JAG(L)
från sandras och emilias tjejmiddag i höstas!
älskade människor det här.

imorgon blir det heidhallen med frida, sara och trine för att titta på
louise när hon ska dansa!
ska bli jättekul faktiskt:D
säger bara hon är grym!


här har vi henne och hennes danspartner!
otroligt fin klänning säger jag bara.

hoppas alla får en underbar kväll(L)


Kommentarer
Postat av: Maria R

Jag vil ocksåååå följa med och titaa!!!! :( ja ska ner till skit Ängelholm istället !!!

2010-02-06 @ 10:12:17
Postat av: VICTORIAPHOTO

fin blogg :)

2010-02-06 @ 18:57:21
URL: http://victoriaphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0