ett tag sen

det var ett tag sedan det blev ett inlägg nu men har helt enkelt inte orkat;)

igår var en helt vanlig dag med skola plugg och sova...
idag började skolan med engelska och historia, mitt intresse för historia
är verkligen inte stort men jag kämpar med att få de bättre.
vraför ska jag aldrig kunna lita på mig själv?
någon som har något förslag på att få bättre självförtroende?

efter skolan idag blev det plugg som vanligt.. har matteprov imorgon!
och historia och hemkunskap..
kom hem från gymnasium för en stund sedan har bara tagit ett bad
emellan...
jag och mamma gick på pilates det var faktiskt ganska kul och skönt!


det här är grejer helt enkelt!

imorgon ska jag på kurs på en bilskola;) snart blir det köra bil för mig
om en månad blir jag 16 då ska jag allt börja, jag ska bli grym!:D


HÄR ÄR MIN BIL SOM JAG FÅR KÖRKORT!
så j*vla snygg!
svart mini cooper cab, där har vi det helt enkelt..

nu ska jag ringa emilia och om en timme blir det final i paradise hotel!




ha det så bra!


Kommentarer
Postat av: Hallon

Låter jättemysigt! Lycka till på provet imorn <3

2010-02-02 @ 21:38:59
URL: http://zhantianshi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0