helgen

fredagen med josse och emilia var verkligen toppen!(L)
älskar de människorna!
vi snackade och titta på film typ, inget speciellt men ändå värd till tusen,
det får vi göra snart igen..


de älskade!(L)

igår fick vi gå upp kvart i 10 eftersom josse skulle till gshallen och träna småbarn
och jag skulle senare till heidhallen för att kolla på louise, så jag kom hem
vid kvart över 11 typ..
på bussen hem träffade jag sara och emilia:D det var sjuktlängesedan jag
träffade dom!

men halv 1 åkte jag, frida och trine in för att titta på louise..
hon var grym!
kanske laddar upp en film lite senare om jag får någon av trine lite senare..

igår kväll tittade jag på melodifestivalen med la familia, mysigt!

idag har jag pluggat lite och mest tagit det lugnt, om 1½ timme bär det av in
dansforum för ännu en streetjazzlektion med fatti, alma och lisa:D jipiiiijeeyy

faan asså, jag tror att jag har ångrat mig att jag valde LM istället för
michael elias :s men vet inte?
vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: trine

vrf ångrar du dig???????? :OOOOO



jag hade lätt valt LM i första om jag typ hade fått det. :P haha, hade inte tvekat en sekund, tänk läget å allt. nää, nu måste jag verkligen fråga: vrf tvekar du?:O



<3

2010-02-07 @ 18:34:37
Postat av: jennifer

jag tycker du ska välja MIKAEL ELiAS MIN ÄLSKADE!! (L)

2010-02-09 @ 18:41:38
URL: http://jenniiferpatriiicia.blogg.se/
Postat av: Josefine M

den dagen med dig o emilia var helt underbar, får vi göra om jaa! älskar dej(L)

2010-02-12 @ 23:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0