inget top model inlägg här inte

som alla ungefär vet så var det ett tag som jag uppdatera;)
känner inte att jag har haft så mycket att skriva om..

men igår tillbringade jag dagen först med sara och frida, jag kan
säga att vi var överallt och det var sjukt kallt!
senare på kvällen åkte vi till maria för att träffa trine och louise
och maria.
vi färgade fridas hår som kanske inte blev jätte lyckat men
utväxten försvann? vi slingade även marias hår och de lyckades!
I´M HAPPY:D

idag ska jag städa mitt rum och ikväll blir det dans och efter det
emilia. mysmys


JAG ÄLSKAR DENNA MÄNNISKAN!

seriöst om inte hon hade funnits så vet jag inte vad jag hade gjort!
i alla stunder så finns hon där så som en vän ska vara(L)
älskar dig emilia(L)

knske lägger in några bilder från gårdagen senare om någon skickar
de till mig,
frida, louise, trine, sara eller maria har någon några fina bilder?

idag är det alla hjärtans dag oxå!
Glad/God/Gott vad säger man?
men iaf hoppas alla får en underbar alla hjärtans dag med någon som
ni älskar!(L)


ALLA HJÄRTANS DAG!(L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0