jackie och patrik

sitter här och fick precis reda på att jag slipper stressa för att hinna;)
istället för att gå nu så kan jag vänta i 35 min!
det här gjorde så att min dag blev bättre kan jag säga..

igår var det ju final i paradise hotel, vilket är dåligt att det är slut nu..
men vinnarna blev iaf jackie och patrik, ungefär alla visste ju att
jackie skulle vinna men inte patrik så jag blev lite chockad:D
men det var bra!

 
JACKIE                            PATRIK

jag trodde tyvärr att jackie skulle blåsa patrik men tydligen inte;)

nu är det slut.. kanske ska ta och se allt från början? hahha eller inte!

juste efter skolan blir det småbarnsträning och sen blir det kurs! mycket
spännande..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0