min dator är sjukt seg

vet inte vad som har hänt, men min dator är så sjukt seg nu..
det tar typ ett år för den att starta ett program, seriöst man vill ju att
det ska gå på 1 sekund!

kom hem från sara för ca en timme sen, vi gjorde på vårt sketchup
i aah vad ska vi säga i en timme? eller vad säger du sara?
det är sjukt svårt, bara massa kopiera, klistra, göra figurer och allt. men
vi har äntligen kommit en bit på väg nu.

imorgon ska jag jobba på min madres jobb, fast först ska jag sova!
jag ska sova läääänge imorgon. har vaknat av väckarklocka nu i 3 dagar,
och jag vill och behöver sova. inte för att väckarklockan har vart så tidigt
men vill ändå sova ut.


JAG HATAR VÄCKARKLOCKA!
någon som håller med?
det ska ju finnas sådan väckarklocka där man vaknar av ett ljus, vet
någon var det finns?

jag hade även på mig min svarta volangklänning från bikbok och min
skinnjacka från MQ.

letade runt lite efter navelpiercingar på internet och hittade bl.a. de här:


från tribe,  69:-


från tribe, 359:-


[Crystal Flowerbell]
från barbarella, 110:-


[Wild Kitten Navel Bananabell]
från barbarella, 95:-

någon som vet någon bra affär här i göteborg där mankan köpa fina
navelpiercingar?


Kommentarer
Postat av: Anonym

jaa, typ mindre än en timme;) hahah

men vi är grymma! sån klocka har jag sett på media markt HAHAHHAH!! sån nörd är jag !!!

2010-02-18 @ 00:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0