101 inlägg

heej!

nu har jag lagt in 101 inlägg på min blogg, det betyder att igår var det mitt första tresiffriga;)
nu e de bara att sattsa på fyrsiffrigt oxå..

jag vaknade för ungefär en halvtimme sedan så har inte hunnit göra så mycket än,
ska ta en dusch strax och sedan börja göra iordning mig.
Idag när jag vaknade så var de bara att byta simkort för idag började mitt nya comviqkort
funka:D
vilka har comviq/tele2?

imorgon blir det AVATAR med ellen och sandra!

juste igår började paradise hotel igen;) så imorgon är det igen!


här får ni en snygg bild från en morgontrött janina från igår..




Kommentarer
Postat av: ellen

snygging!

2010-01-05 @ 13:56:47
URL: http://ellenmariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0