alma, jazz och crumping

halloj,

andra dagen i skolan är över och jag har precis gjort historia läxan,
ska läsa igenom de lite sen igen..  om ryska revolutionen och karl marx,
JAG GILLAR! eller inte, vet inte men jag förstår mig inte på historia och
hur man kan gilla de tyvärr..



historie boken och en bok om karl marx!;)

om en vecka är det studiedag:D
jag längtar kan man ju säga, gud va skönt,en tisdag som man slipper;)
men imorgon har vi hemkunskap som vi inte har haft på jättelänge.


jag vill göra kanelbullar:D


snart blir det alma medan fatti och lisa dansar balett som vi inte palla:p
men sen blir det jazz och crumping, jazz ska bli KUL!
men först blir det fika eller något med almiiii(L)



denna snygging!
sjukt gammal bild från innan vi var på neff.

pandoras ask ikväll!


Kommentarer
Postat av: °°___Patricia

Hej Hej:)

2010-01-22 @ 10:28:18
URL: http://patriciasupportstylist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0