avatar

tjaaaaaaaaaaabbaa

kom hem från avatar för ca 15 minuter sen.
början tyckte jag inte var bra men slutet var bra iaf..
i början kan jag ju bara säga att jag, ellen och sandra fattade inte något
alla hade sagt att den var jätte bra och blablabla men dom bara snacka
massa konstiga ord xD men sen blev den bra tillochmed jättebra;)



jag säger bara en sak: TORUK MACTO!
hahhaha de var de bästa asså!

nu låter de som om jag inte tyckte den var bra men den var ju 2 h och 41 min och
man tröttna inte riktigt aldrig så bra var den!
värd att se iaf:D
lite speciell inte precis som alla andra filmer.
den sista timmen var iaf BÄST!

nu ska ja dricka chailatte;) muums

var ju där med dessa fina människor.


                                     
                                    ELLEN BÅÅTH & SANDRA LAKSJÖ SVENSSON!



 


Kommentarer
Postat av: ellen

lavju <3

2010-01-07 @ 00:08:28
URL: http://ellenmariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0