dagen

började med skolan klockan 8 med engelska.. har fått en bok nu som vi
ska läsa, har inte kommit så långt än,
engelska, no, samhäll och svenska är ingen bra start på dagen tyvärr:(
men sen kom tekniken:d jag är typ helt fast i schetchup eller vad de hette;)
hahha, jag och sara ska göra massa skulpturer!
vi är duktiga!

efters skolan blev de frida sen bar vi ner oss till gymnasium, rullbandet först

och brände av 300 kalorier.. sen blev de bodybalance typ en blandning av
yoga, pilates och något annat.. både jobigt och avslappnande.


bodybalance

nu blir jag bara ännu mera på att köpa kort!
tror att jag ska göra det nu i helgen:D hoppas bara att frida är på det
nu. frida du är på va!

nu blir det thaimat med la familia.


thaimat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0