en klocka!

hallooo!

var på ikea idag så de blev ingen träning idag för mig men ska ju dansa i 3 timmar
imorgon på dansforum, det blir popping, house och michaeljacksson style imorgon:D

mitt enda köppå ikea blev den här klocka:


snygg va?
hahha, nä men mamma köpte lite saker till hennes företag och så och jag tittade
mest runt till saker till mitt nya rum!
jag har äntligen bestämt mig nu för vilken garderob jag ska ha och det blir den
här:


ganska enkel med en spegel på mitten dörren!

tittade runt och hittade en spegel som jag också förmodligen ska köpa,
ett draperi,en stol till min sminkhörna/spegel och en hylla för att ha alla
saker på..

imorgon kl 8 börjar skolan och det betyder att om 10½ timma så sitter jag där
i klassrummet och har tyska! säger bara en sak: fyfan! usch, jag pallar inte med
allt pluggande och skit men en sak är ju iaf kul att jag ska dansa på kvällen:D
jipi..

nu ska jag lägga mig i min säng och förhoppningsvis somna så fort som möjligt
som jag tror är helt omöjligt men,



Kommentarer
Postat av: Anonym

dans verkar kul, jag måste verkligen lära mig

2010-01-10 @ 23:26:38
URL: http://moonbell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0