en t-shirt

kom hem från stan nu för en stund sen, hittade lite allt möjligt men köpte
bara en t-shirt eftersom min plånbok inte är den största just nu, men får mina
pengar imorgon så då blir det bättre!

den här t-shirten fick komma hem till min garderob:


en kort t-shirt från bikbok
typ ljus persika färgad!
99:-

hittade även ett par as snygga byxor/leggings typ "ridbyxor" på gina tricot och
även en vit t-shirt med nitar och en längre kedja..
de ska jag köpa på fredag har jag bestämt:D
någon som vill hänga med till stan på fredag? :)

vi fick även biljetter till farsan så på måndag kl 17.30 blir det bio för mig,
sara och hennes kompis sanaz!



snart ska jag fortsätta på historia...
ryska revolutionen är inte min grej asså"/

juste, någon som vet var det finns en sjukt snygg skinjacka?


Kommentarer
Postat av: hannah emelie och chantelle

fin blogg!

hur är det med dig då ? :)

2010-01-19 @ 20:59:09
URL: http://shoesbagsnboys.blogg.se/
Postat av: Marina Charlotte

oj, en ny Fares film! Den måste jag bara se så fort den släpps på DVD så att man kan köpa den här i Finland...



//Marina Charlotte

2010-01-20 @ 00:10:55
URL: http://marinacharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0