godmorgoon

skulle gå upp kl halv 11 idag för att jag ska kunna somna någongång ikväll
och kunna vakna imorgon, men vaknar gör man aldrig utan man vaknar kl 12
istället. F*N då.. jag kommer aldrig kunna somna ikväll och jag kommer gå
runt som en död människa morgon första dagen i skolan då man början kl 8!

idag vet jag inte alls hur min dag ser ut, antingen blir det träning vid 3 men vet
inte om jag pallar att gå på bodyattack vad det nu är.
så får faktiskt se, annars ska jag nog läsa lite, ta de lugnt och få denna dag att gå
extreeemt låångsamt för jag vill inte börja skolan, jag vill inte ha nationella,
jag vill inte känna mig dålig, jag vill inte känna att jag måste plugga HUR mycket
som helst när man kommer hem från skolan... bläää...


pennor och skolböcker i mängder! orkar inte med de..

det kanske blir ikea snart oxå får se om jag orkar...


Kommentarer
Postat av: sand

ahahah en död människaaa

2010-01-10 @ 14:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0