helgen

nu  var det ett tag sen det blev ett inlägg för jag har inte orkat och jag har inte
kommit på något att skriva om tyvärr..

i fredags så var jag med jennifer på 421, jag köpte en blus, kanske blir en bild på
den sen. jennifer tappade bort sina påsar.. borta som hon är så de blev inget för henne

igår morse va jag först på polhemsgymnasiet och jag blev riktigt besviken"/ f*n.. det
kändes bara som en trappa och lärarna verkade jättedåliga,
efter de åkte vi till hulebäck den verkade bra men inte så bra för att åka så långt

   
polhemgymnasiet                   hulebäcksgymnasiet

så nu har jag panik för jag har ingenaning vad jag ska välja eller någonting men tror
att det blir så här:
                            1. Michael elias - teknik
                            2. ?? vet inte riktigt men kanske natur på michael elias.
                            3. ?? inget bra förslag där heller men LM eller kunskap..

någon som har ett bra förslag?

igår efter gymnasierna ´åkte jag hem och sen lite senare åkte jag och jennifer in till
linné och åt på pasta hause.. riktigt gott asså!

sen åkte vi hem till henne och jag sova över där..

nu är jag hemma och har pluggat lite tyska och spanska, ska fortsätta nu.




Kommentarer
Postat av: linnea

svar på din fråga; gina tricot

2010-01-18 @ 20:44:08
URL: http://linneamaartinsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0