hemma från barnträningen

kom hem från barnträningen precis, det var bara jag och jennifer där idag
för att ulrika har tagit svininfluensa sprutan..

ska snart sätta mig med ögonen framför matteboken och plugga inför
morgondagens matteprov i procent! just nu känns det helt okej, men ska gå
igenom allt en eller två gånger så att jag känner mig ännu säkrare.


mattedirekt, det är grejer de!

ikväll är det andra avenyn igen efter deras uppehåll;)
får se hur det blir, kan på något vis inte släppa andra avenyn även fast det inte
är så jättebra.


Kommentarer
Postat av: Marina Charlotte

jag vet inte, surfade run på olika bloggar och bara klickade vidare...



//Marina Charlotte

2010-01-20 @ 18:54:16
URL: http://marinacharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0