hemma från jennifer

hallooj,

kom hem från jennifer för ca en timme sen..

skolan idag var väl rätt okej, en helt vanlig dag lixom, efter skolan åkte jag
till linné för att träffa jennifer och äta innan de blev barnträning, blev på någon
pasta restaurang, sjukt gott! men de blev ju lite stressigt;)

barnträningen gick bra.. bara att de var sjukt lite barn, typ 8 i ena och 5 i andra,
det är jätte många som har slutat:(

men efter den träningen så åkte jag och jennifer och fikade på tintin, mysmys!
drack latte machiato med vanilj, sjukt gott! sen gick vi upp till jennifer och plugga lite
och bara snacka..


hittad en bild från påväg till konfalägret i sommras:(
jag saknar alla och allt sjukt!(L)

men nu är jag iaf hemma och skrivet i min "dagbok" som ska bli en bok för mig:D hahah!




Kommentarer
Postat av: elin renström =)

haft en bra dag idag :)?

fin blogg=)!

2010-01-19 @ 21:46:06
URL: http://esiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0